Siirry sisältöön

Lehtien markkinoinnin rajoittaminen

Puhekupla 11
17.8.2018

Aikakauslehtiä markkinoidaan kuin villissä lännessä konsanaan. Välillä itse lehti ei ole edes myytävä tuote, vaan tilaajia houkutellaan kaiken maailman tilaajalahjoilla. Tähän on saatava muutos! Tilaajalahjojen arvo ei saisi missään nimessä ylittää tilattavan lehden tilausarvoa!


Lehtitarjoukset ovat kustantajien keino saada uusia tilaajia eikä siinä ole lähtökohtaisesti mitään pahaa. Ainoastaan kyseenalainen markkinointi tilaajalahjoilla voitaisiin kieltää kokonaan. Moni haksahtaa tilaamaan lehden juurikin sen tilaajalahjan takia eikä itse lehden. Netistä löytyy tuhansia asiakaskokemuksia, joissa ihmiset ovat pahoittaneet mielensä tällaisesta harhaanjohtavasta markkinoinnista. Toinen asia mitä voisi harkita kiellettäväksi on harhaanjohtavat bonuskoodit.


Perustiedot

Julkaistu: 17.8.2018

Omistajat:
Aiheet:
  • #kulttuuri ja vapaa-aika
Kunnat:

Liitteet

  • Ei liitteitä
Ilmianna