Siirry sisältöön

Miten mieluiten annat palautetta Eksoten palveluista? Valitse sopivin vaihtoehto ja vastaa lyhyeen kyselyyn

Kysymysmerkki 84
Kysely | Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri
Kysely on päättynyt

Hyvä asiakaskokemus on yhteinen asia. Eksotessa asiakaspalautteen kerääminen ja hyödyntäminen nähdään systemaattisena osana ammattilaisen työtä ja organisaation toimintaa. Sote-uudistuksessa luomme tulevaa hyvinvointialuetta varten koko organisaatiota koskevan toimintamallin palautteiden keräämiseen, käsittelyyn ja hyödyntämiseen palvelukokemuksen sekä palvelujärjestelmän kehittämisessä.

Eksotessa tavoitteenamme on kerätä palautetietoa kaikista sosiaali- ja terveyspalveluista. Siksi haluamme, että palautteen antaminen on asiakkaillemme nopeaa ja helppoa.

Perustiedot

Päättynyt: 22.11.2021

Liitteet

  • Ei liitteitä
Ilmianna

Kyselyn pakolliset kysymykset on merkitty (*) tähtimerkillä.

Valitse mieluisin tapa. Voit valita vain yhden.
Tämä kenttä vaaditaan.
Valitse mieluisin tapa. Voit valita vain yhden.
Tämä kenttä vaaditaan.
Tämä kenttä vaaditaan.
1=huonosti, 5=erinomaisen hyvin
Tämä kenttä vaaditaan.