Siirry sisältöön

Kuinka tyytyväinen olet alueesi teiden kuntoon?

Puhekupla 108
Keskustelu | Liikenne- ja viestintäministeriö
Keskustelu on päättynyt

Kerro mielipiteesi  ja tee ehdotuksia alueesi tieverkon kunnosta. Perustele vastauksesi.

Perustiedot

Päättynyt: 23.1.2017

Liitteet

• Ei liitteitä
Ilmianna

Katso muut kommentit

Tätä nykyaikaa

Profiilikuvan paikka

Kerralla kuntoon
23. tammikuuta 2017 kello 11.04.26

Mielestäni tiet ovat suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta olen ihmetellyt nykyisin kasvavaa tapaa korjata teitä. Välillä asfaltoidaan ajokaistalta yksi ura, seuraavana vuonna toinen, välillä pikku paikka sinne, toinen tänne. Luulisi että tulisi kalliimmaksi samaa tietä kunnostaa joka vuosi kun korjata kerralla kuntoon ja sitten voisi pitää muutaman vuoden tauon. Kalusto on aina kuljetettava paikalle, saman miehityksenhän ne koneet vaativat paikataanko koko tie vai vaan osa ja luulisin että päällyste irtoaa helpommin näistä paikatuista kohdista kun eihän niitä ihan yhtä tasaiseksi saa.

Käyttäjän profiilikuva - Hanna_LVM

@Hanna_LVM
23. tammikuuta 2017 kello 12.56.27

Liikenneverkkoyhtiö tehostaisi väylänpitoa.

Profiilikuvan paikka

ei ei ei
23. tammikuuta 2017 kello 14.40.23

@Hanna_LVM kirjoitti:

Liikenneverkkoyhtiö tehostaisi väylänpitoa.

Tätä minä kyllä ihmettelen. Tieverkkoyhtiön tarkoitus kun ei ole muuta kuin kerätä rahaa.

Teiden kunnostus on jo yksityistetty. Yksityiset firmat siis kilpailutetaan teiden kunnostukseen. Miten se voi silti olla, niin kallista?

En kannata yhtiöittämistä. Yhtiö voi satsata keräämänsä maksut ihan mihin hyvänsä. Osakeyhtiölain mukaan koko yhtiön toiminta muuttuu salamyhkäiseksi. Vai onko meidän nyt tarkoitus kustantaa se Tallinnan tunneli?

Profiilikuvan paikka

Ins
23. tammikuuta 2017 kello 16.38.21

ei ei ei kirjoitti:

Tätä minä kyllä ihmettelen. Tieverkkoyhtiön tarkoitus kun ei ole muuta kuin kerätä rahaa.

Teiden kunnostus on jo yksityistetty. Yksityiset firmat siis kilpailutetaan teiden kunnostukseen. Miten se voi silti olla, niin kallista?

En kannata yhtiöittämistä. Yhtiö voi satsata keräämänsä maksut ihan mihin hyvänsä. Osakeyhtiölain mukaan koko yhtiön toiminta muuttuu salamyhkäiseksi. Vai onko meidän nyt tarkoitus kustantaa se Tallinnan tunneli?

Kyllä teiden rakentaminen kin kilpailutetaan