Siirry sisältöön

Ehdotuksesi, miten käyttäisit 30 000 €?

Puhekupla 121
Keskustelu | Kemin kaupunki
Keskustelu on päättynyt

Tähän ehdotuksesi ja perustelusi, mihin käyttäisit 30 000 €. Ehdotuksia kannattaa peukuttaa, sillä eniten peukutuksia saaneista ehdotuksista kaupunginhallitus valitsee totetukseen menevät. 

Perustiedot

Päättynyt: 16.4.2017

Liitteet

• Ei liitteitä
Ilmianna

Katso muut kommentit

Lumilinna

Profiilikuvan paikka

Lissu
3. huhtikuuta 2017 kello 14.28.30

Ainakin minä tahtoisin Lumilinna-tapahtumaan paljon enemmän oheistoimintaa. Vieraili siellä maaliskuussa 2017 ja kyllä näytti tyhjältä. Oheistoimintaa ei ollut nimeksikään. Yksi koju ulkona, joka myi kahvia ja makkaraa ja sitten sisätiloissa yksi. Ennen vanhaan Lumilinnassa oli paljon enemmän erilaisia kojuja ja myyntipisteitä ja tapahtumia. Lippukin on melko kallis, joten kyllä tähän pitäisi satsata paljon enemmän kuin pelkkä Lumilinna, vaiika onha se upea nähtävyy sinänsä.

Profiilikuvan paikka

Linanneito
4. huhtikuuta 2017 kello 17.20.15

Ehdottomasti enemmän tapahtumia linnaan kaiken ikäisille! Esim. konsertteja, larp-pelijuttuja, teatteria, musiikkia yleensäkin, markkinat... Lapsille toimintaa: polkuautoja/-mopoja, pieni liukumäki. Ulkopuolellekin pieniä veistoksia. Yleisesti ottaen linnan ulkoasu ei ole kaukaa katsottuna minkään näköinen, pelkkää tasaista muuri... Joku tornin tapainen vois piristää.

Profiilikuvan paikka

Jeps
4. huhtikuuta 2017 kello 20.23.55

Mutta kyllä Matkailun pitäisi itse jo tajuta ja järjestää jotain. Ei kaupungin rahoilla. Muuten ihan samaa mieltä - siellä on kaunista, mutta tylsää.

Profiilikuvan paikka

Paappa vaan.
4. huhtikuuta 2017 kello 20.47.40

Jeps kirjoitti:

Mutta kyllä Matkailun pitäisi itse jo tajuta ja järjestää jotain. Ei kaupungin rahoilla. Muuten ihan samaa mieltä - siellä on kaunista, mutta tylsää.

Selkäsaareen lautta, vaikka riippusilta se olisi mainio juttu.