Talvi ajan hyvät puolet mistä minä pidän aika menee hitaammin ilta aika on pidempi kello ei ole heti 12 ettei tarvitse taas mennä takaisin nukkumaan on varaa vähän enemmän kesä ajalla aika laitetaan eteenpäin jolloin aika menee tuplasti nopeammin ei hyvä Ei enää turhaa kesä aikaa kiitos talvi aika tietenkin pysyvä sillloin se laitetaan taakse päin tuossa huomaa selvästi eron talvi aika voittaa selvästi 10 pistettä talvi ajalle talvi aika numero 1 kesä aika selvä 2 unohda turha keksitty kesä aika olen aina vihannut kesä aikaa ei siitä hyödy mitään aika vain menee nopeasti mitä kivaa siinä muka on kohta saa laittaa kellon talviaikaan jes pysyiskin kans ettei tarvitsisi taas ensi vuonna sitä laittaa tähän turhaan kesäaikaan mikä nyt on kyllästynyt kokonaan tähän turhaan kesäaikaan se on täyspaska koko kesäaika
Talviaika tietysti se aito ja oikea ei mitään feikki kesäaikaa
The-wraith
3. lokakuuta 2018 kello 16.52.19
Talvi ajan hyvät puolet mistä minä pidän aika menee hitaammin ilta aika on pidempi kello ei ole heti 12 ettei tarvitse taas mennä takaisin nukkumaan on varaa vähän enemmän kesä ajalla aika laitetaan eteenpäin jolloin aika menee tuplasti nopeammin ei hyvä
Ei enää turhaa kesä aikaa kiitos talvi aika tietenkin pysyvä sillloin se laitetaan taakse päin tuossa huomaa selvästi eron talvi aika voittaa selvästi 10 pistettä talvi ajalle talvi aika numero 1 kesä aika selvä 2 unohda turha keksitty kesä aika olen aina vihannut kesä aikaa ei siitä hyödy mitään aika vain menee nopeasti mitä kivaa siinä muka on kohta saa laittaa kellon talviaikaan jes pysyiskin kans ettei tarvitsisi taas ensi vuonna sitä laittaa tähän turhaan kesäaikaan mikä nyt on kyllästynyt kokonaan tähän turhaan kesäaikaan se on täyspaska koko kesäaika