Otetaan käyttöön normaaliaika!

Puhekupla 1204
Keskustelu
Keskustelu on päättynyt

Perustiedot

Päättynyt: 31.12.2018

Liitteet

Ei liitteitä
Ilmianna

Katso muut kommentit

Talviaika

Käyttäjän profiilikuva

MAD-MAX
10. lokakuuta 2018 kello 4.00.21

tuolla luki netissä että tämä kesäaika olisi pitänyt heti poistaa eikä valita joko talvi tai kesäaika sitten ainakin olisi ollut varmaa että talviaika olisi voittanut olen ihan varma että ensi vuonna pitää kello taas laittaa kesäaikaan ei kyllä millään jaksaisi tai edes innostaisi ihmiset kummiskin äänestää kesäaikaa enemmän kumma kun tähänkin asiaan tuli tällainen paha munaus olisi päässyt paljon helpommalla kun olisivat heti ottaneet sen kesäajan pois eivätkä jättää sitä talviaika/normaaliaika olisi varmasti voittanut kun se olisi ollut vain yksistään justiin kun tottuu tähän tulevaan talviaikaan niin se pitäisi taas siirtää kesäaikaan ensi vuonna eihän tuossa ole mitään järkeä kauhea työ tehty ja sitten menee munaksi kaikki menee aina niin vaikeaksi kokoajan pitää munata eihän tuossa ole mitään iloa jos se kesäaika voittaa sehän on samaa kuin nytkin aika menee nopeasti ei yhtään mukavaa ei ne oikein osaa hommia siellä heti vain kesäaika pois ja normaaliaika käyttöön kumma kun tuostakin pitää äänestään että kumpi voittaa menee jo pelleilyksi saa nähdä mitä tuostakin tulee olen ihan varma että kesäaika voittaa perseelle menee ei koskaan mene niin kuin itse haluaisi no ei voi mitään jos se kesäaika voittaa kamalaahan se on normaaliaika mikä on paras niin ei sitten voitakaan vaan kaikista huonoin aika voittaa

Ilmianna |