Siirry sisältöön

Miten käyttäisit 30 000 € Kemin keskustan kehittämiseen?

Puhekupla 148
Keskustelu | Kemin kaupunki
Keskustelu on päättynyt

Tee siis ehdotus ja perustele se hyvin. Eniten peukutetuista ehdotuksista kaupunginhallitus valitsee toteutukseen menevät.

Perustiedot

Päättynyt: 20.2.2019

Liitteet

• Ei liitteitä
Ilmianna

Katso muut kommentit

Hauskuutta Kemiin

Profiilikuvan paikka

Anita
15. helmikuuta 2019 kello 18.55.11

30 tuhatta euroa ei ole kovin suuri raha. Kivaa olisi jos Kemissä voisi olla hauskoja patsaita, joista kaupunki voisi ajan mittaan tulla kuuluisaksi. Esimerkiksi Oulun toripoliisi tunnetaan muuallakin Suomessa. Rajalla on sydän, jossa pariskunnat ovat käyneet kuvaamassa itseään. Patsas/patsaat voisi olla sellainen, mihin voi mennä itse mukaan kuvattavaksi, ei kuitenkaan sellainen, josta kasvot työnnetään johonkin reikään. Netistä saa paljon ideoita "hauskimmat patsaat.

Profiilikuvan paikka

merikaupunki
17. helmikuuta 2019 kello 13.13.47

Olen ehdottanut, että valtameripurjehtija Olavi Kivikoskelle tehtäisiin muistopatsas sisäsatamaan. Mies teki historiaa vuonna 1953 purjehtimalla yksin Kemistä New Yorkiin ilman mitään nykyaikaisia suuntimalaitteita. Mies myös palasi Atlantin takaa Kemiin. Tuo teko on niin kovaa luokkaa, että ansaitsisi patsaan.

Profiilikuvan paikka

kehityskelpoinen ajatus
17. helmikuuta 2019 kello 14.29.29

merikaupunki kirjoitti:

Olen ehdottanut, että valtameripurjehtija Olavi Kivikoskelle tehtäisiin muistopatsas sisäsatamaan. Mies teki historiaa vuonna 1953 purjehtimalla yksin Kemistä New Yorkiin ilman mitään nykyaikaisia suuntimalaitteita. Mies myös palasi Atlantin takaa Kemiin. Tuo teko on niin kovaa luokkaa, että ansaitsisi patsaan.

Sen ympärille pitäisi saada jokin yleisempi turismiin liittyvä teema, jotta aloittajan ajatus toteutuisi, jotain että nyt olet onnistunut löytämään tänne, tämä on päätepiste. (Nähdä Napoli ja kuolla, mutta toisin sanoin)