Siirry sisältöön

Yleistä keskustelua suunnittelualueesta

Puhekupla 29
Keskustelu | Espoon kaupunki
Keskustelu on päättynyt

Uskomme, että avoin näkemysten vaihto lisää ymmärrystä siitä, miten muut asian näkevät. Rakentava kritiikki ja hyvät argumentit johtavat kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen. Keskustelu vie kaupunkiamme eteenpäin.

Keskusteluihin voit osallistua joko omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Oman nimen käyttäminen antaa kommenteille usein nimimerkkiä enemmän painoarvoa keskustelussa. Jos et halua käyttää omaa nimeäsi, valitse nimimerkki, joka ei loukkaa muita keskustelijoita ja on helposti tunnistettavissa nimimerkiksi. Eli se ei siis ole tavanomaisen nimen kaltainen.

Kirjoittaja on aina vastuussa tekstistään. Valvomme keskustelua arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Poistamme sopimattomat kommentit. Edellytämme, että verkkokeskustelu käydään hyvässä hengessä ja muiden keskustelijoiden näkemyksiä kunnioittaen.

Keskustelupalstoilla noudatamme seuraavaa etikettiä:

  • Tutustu aineistoon ja pysy aiheessa. Harkitse mitä kirjoitat.
  • Näkemyksesi on meille tärkeä. Kuuntele muita, kysy ja perustele näkemyksesi.
  • Varmista, että esittämäsi tiedot pitävät paikkansa. Tiivis ja napakka teksti on pitkää selostusta parempi.
  • Ole kohtelias ja rakentava. Älä loukkaa kenenkään kunniaa tai yksityisyyttä.
  • Vältä kiroilua ja isoilla kirjaimilla kirjoittamista eli huutamista!
  • Julkisen palvelun media on mainoksista vapaa. Ethän mainosta tapahtumia, tuotteita, palveluita tai tee suoraa poliittista mainontaa. 

Perustiedot

Päättynyt: 24.3.2020

Liitteet

Ilmianna

Katso muut kommentit

Kirvuntien/Turvesuontien liittymä

Profiilikuvan paikka

TK
22. helmikuuta 2020 kello 22.19.15

Valoristeyksen muuttaminen kiertoliittymäksi? Tai Kehälle kääntyville oma kaista sekä etelästä että pohjoisesta tullessa olisi nykyisillä liikennemäärillä tarpeen.

Profiilikuvan paikka

TP
26. helmikuuta 2020 kello 9.06.39

Ei todellakaan.
Kiertoliittymät/liikenneympyrät ovat todella paljon vaarallisempia kevyelle liikenteelle valo-ohjattuun risteykseen verrattuna.

Ennemmin risteyksessä voisi kaventaa ajoratoja ja tehdä muuta rakenteellista ajonopeuksien hidastamista, jotta risteyksestä ei pysty ajamaan läpi nopeammin kuin mitä rajoitus 40km/h sallii. Nykyisin tässä näkee aivan liikaa vanhoihin vihreisiin kiihdyttelyä ja muuta vaarallista kaahailua.