Siirry sisältöön

Kysy lisää ja keskustele suunnitelmista

Puhekupla 102
Keskustelu | Sipoon kunta
Keskustelu on päättynyt

Kaavojen nähtävilläolon aikana (15.1.–15.2.2021) voit keskustella ja kysyä lisätietoja kaavoista täällä Otakantaa.fi-palvelussa. Kaavoittaja seuraa keskustelua ja vastaa kysymyksiin mahdollisuuksien mukaan jo nähtävilläolon aikana.

Saatu palaute huomioidaan suunnittelussa mahdollisuuksien mukaan ja kootaan yhteenvedoksi kaavan asiakirjojen liitteeksi ja päätöksentekijöiden tietoon.

Mikäli et halua, että palautteesi näkyy julkisesti (jos se sisältää esim. henkilötietoja), palautetta voi myös lähettää suoraan kaavoittajalle (kysymykset) ja Sipoon kunnan kirjaamoon (kannanotot) viimeistään 15.2.2021. Palautetta kaavoista kerätään myös karttakyselyn avulla.

Kaava-aineistot ja yhteystiedot löytyvät kaavojen nettisivuilta:

Perustiedot

Päättynyt: 15.2.2021

Liitteet

• Ei liitteitä
Ilmianna

Katso muut kommentit

Dags att tänka om?

Profiilikuvan paikka

@elias_kot
14. helmikuuta 2021 kello 20.23.04

Att vi skulle leva i en post-satirisk värld håller jag inte med om. Det verkar ju bara som om satiren flyttat till kommunplaneringen nuförtiden, i stället för att bo kvar i litteraturen. För att läsa det här som ett seriöst förslag bidrar ju bara till att man tappar tron på mänskligheten i största allmänhet. Fruktansvärt att skåda. Det väsentliga i frågan har redan tagits upp av flera olika vältaliga viljor här i tråden, men man undrar ju verkligen varför det är så tyst från politikernas sida? Var gömmer de sig medan tjänstemän får den otacksamma uppgiften att urinera i en burk och sälja det som honung? Min familj hade som mål att flytta tillbaka till mina barndomstrakter under det kommande året, men nu undrar jag verkligen varför vi skulle vilja flytta till en kommun som så uppenbart arbetar emot invånarnas välbefinnande och vilja? Nickby lär det i varje fall inte bli, som det ser ut just nu. Den föreslagna "trevliga" visionen är inte förenlig med den verklighet som jag vill att mina barn växer upp i.