1. PALVELUHENKISYYS
Kunnan työntekijät ja luottamushenkilöt ovat olemassa kuntalaisia ja paikallisia yrityksiä varten. Olemme helposti lähestyttäviä ja tartumme ripeästi toimeen. Tarjoamme laadukkaita palveluita hyvällä asenteella.
2. VASTUULLISUUS
Toimintamme on avointa ja läpinäkyvää ja siten kuntalaisten arvioitavissa. Teemme niin kuin sanomme ja sanomme niin kuin teemme. Toimintamme on taloudellisesti, sosiaalisesti ja ympäristöllisesti kestävää.
3. YHTEISÖLLISYYYS
Vihdin kunta toimii yhteisöllisyyden alustana ja koko kunnan kehityksen mahdollistajana. Se kanavoi ja mahdollistaa erilaisten aktiivisten ryhmien toimintaa kuntamme kehittämiseksi. Kuntalaisten hyvinvointia edistetään kunnan, kuntalaisten ja kolmannen sektorin yhteistyönä.
4. ROHKEUS
Toimimme rohkeasti, luovasti ja ennakoivasti. Uskallamme kokeilla ja onnistua, mutta myös epäonnistua ja yrittää uudelleen. Rohkeudella Vihdistä luodaan entistä elinvoimaisempi kunta, joka erottuu kuntien välisessä kilpailussa edelläkävijänä
Vihdin kunta ei tarjoa palvelua hyvällä asenteella
KT
7. huhtikuuta 2022 kello 12.33.53
Valitettavasti kunnan byrokratia syö palvelun ketteryyttä. Itse en ainakaan voi allekirjoittaa arvoa palveluhenkisyydestä. Palvelu on ollut hidasta, siiloutunutta, ei-lähestyttävää ja tympeää.