Siirry sisältöön

Kommentoi luonnosta! Mitä hyvää tai mitä parannettavaa? Onko erityisiä näkökulmia, jotka tulisi mielestäsi huomioida? Kerro mielipiteesi.

Puhekupla 6
Keskustelu | Espoon kaupunki
Keskustelu on päättynyt

Uskomme, että avoin näkemysten vaihto lisää ymmärrystä siitä, miten muut asian näkevät. Rakentava kritiikki ja hyvät argumentit johtavat kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen. Keskustelu vie kaupunkiamme eteenpäin.

Keskusteluihin voit osallistua joko omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Oman nimen käyttäminen antaa kommenteille usein nimimerkkiä enemmän painoarvoa keskustelussa. Jos et halua käyttää omaa nimeäsi, valitse nimimerkki, joka ei loukkaa muita keskustelijoita ja on helposti tunnistettavissa nimimerkiksi. Eli se ei siis ole tavanomaisen nimen kaltainen.

Kirjoittaja on aina vastuussa tekstistään. Valvomme keskustelua arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Poistamme sopimattomat kommentit. Edellytämme, että verkkokeskustelu käydään hyvässä hengessä ja muiden keskustelijoiden näkemyksiä kunnioittaen.

Keskustelupalstoilla noudatamme seuraavaa etikettiä:

  • Tutustu aineistoon ja pysy aiheessa. Harkitse mitä kirjoitat.
  • Näkemyksesi on meille tärkeä. Kuuntele muita, kysy ja perustele näkemyksesi.
  • Varmista, että esittämäsi tiedot pitävät paikkansa. Tiivis ja napakka teksti on pitkää selostusta parempi.
  • Ole kohtelias ja rakentava. Älä loukkaa kenenkään kunniaa tai yksityisyyttä.
  • Vältä kiroilua ja isoilla kirjaimilla kirjoittamista eli huutamista!
  • Julkisen palvelun media on mainoksista vapaa. Ethän mainosta tapahtumia, tuotteita, palveluita tai tee suoraa poliittista tai uskonnollista mainontaa.

Perustiedot

Päättynyt: 14.9.2022

Liitteet

Ilmianna

Katso muut kommentit

Vastauksia palautteisiin

Profiilikuvan paikka

@Marko_Pesonen_Espoo
23. syyskuuta 2022 kello 15.04.36

Kiitos palautteistanne!

Esteettömyysvaatimukset ovat huomioitu suunnittelussa.
Liikenneympyrän geometria: Kiertoliittymän viereisen pp-tien geometriaa ei valitettavasti pysty muokkaamaan ympyrän muotoiseksi, koska katualueella ei ole riittävästi tilaa. Kiertoliittymän muoto on sellainen, että siitä pystyy ajamaan 14,5 m pitkä telibussi Finnoonkartanonkadun (ent. Hyljekuja) bussivarikoille ja takaisin. Voimme lisätä kiertoliittymään yliajettavat kivetyt ajoradan kavennukset suojateiden eteen hillitsemään ajonopeuksia.

Rusthollarinkadun jk/pp-tien kokonaisleveys on 4,50 m, joten siinä on riittävästi tilaa sekä pyöräilylle (2,50 m), että jalankululle (2,00 m). Muut kadut ovat tonttikatuja, joilla pyöräily tapahtuu ajoradoilla ja katujen reunoilla on 3,0 – 3,5 m leveät jalkakäytävät. Tonttikatujen nopeusrajoitus tule olemaan 30 km/h. Suunnittelualueelle ei ole tulossa bussipysäkkejä, Rusthollarinkadun vanhat bussipysäkit poistuvat käytöstä. Uudet bussipysäkit sijoittuvat viereiselle Finnoonsilta-pääkadulle.

Terveisin suunnitteluryhmän puolesta, Marko Pesonen / Espoon kaupunki