Uskomme, että avoin näkemysten vaihto lisää ymmärrystä siitä, miten muut asian näkevät. Rakentava kritiikki ja hyvät argumentit johtavat kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen. Keskustelu vie kaupunkiamme eteenpäin.
Keskusteluihin voit osallistua joko omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Oman nimen käyttäminen antaa kommenteille usein nimimerkkiä enemmän painoarvoa keskustelussa. Jos et halua käyttää omaa nimeäsi, valitse nimimerkki, joka ei loukkaa muita keskustelijoita ja on helposti tunnistettavissa nimimerkiksi. Eli se ei siis ole tavanomaisen nimen kaltainen.
Kirjoittaja on aina vastuussa tekstistään. Valvomme keskustelua arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Poistamme sopimattomat kommentit. Edellytämme, että verkkokeskustelu käydään hyvässä hengessä ja muiden keskustelijoiden näkemyksiä kunnioittaen.
Keskustelupalstoilla noudatamme seuraavaa etikettiä:
- Tutustu aineistoon ja pysy aiheessa. Harkitse mitä kirjoitat.
- Näkemyksesi on meille tärkeä. Kuuntele muita, kysy ja perustele näkemyksesi.
- Varmista, että esittämäsi tiedot pitävät paikkansa. Tiivis ja napakka teksti on pitkää selostusta parempi.
- Ole kohtelias ja rakentava. Älä loukkaa kenenkään kunniaa tai yksityisyyttä.
- Vältä kiroilua ja isoilla kirjaimilla kirjoittamista eli huutamista!
- Julkisen palvelun media on mainoksista vapaa. Ethän mainosta tapahtumia, tuotteita, palveluita tai tee suoraa poliittista tai uskonnollista mainontaa.
Suunnitelmat löydät liitteenä painamalla tekstiosion alla olevaa "Näytä lisätiedot" -nappia.
Kallis, luontoa hävittävä suunnitelma.
Tuomas
25. elokuuta 2023 kello 15.38.07
Myönnän, että risteysalue kaipaa kehittämistä turvallisuuden takia. Etenkin huonolla kelillä Karaniityntieltä ylittäessä valoissa on sattunut kaikenlaista vuosien saatossa.
Ehkä kuitenkin voisi löytyä edullisempi, vähemmän luontoa hävittävä ratkaisu, joka palvelisi kaikkia.
Nykyinen, mahdollisesti kallein, esitys ei vakuuta, mikäli luonnonoikkujen lisäänytessä tunneli on puolillaan vettä tai Kaupungin ns. talvikunnossapito työntää kadulta lumet reunan yli kevyen liikenteen väylien tukkeeksi, puhumattakaan liukkaista keleistä ja kaltevista väylistä.... Myös arvokkaan luonnon tuhoaminen tuntuu olevan Espoon pääämääränä. Ylikulkusilloilla voitaisiin hyödyntää olemasa olevia kallioiden muotoja, ja ne on todennäköisemmin helpommin ylläpidettävissä