Gå till innehållet

Uudet avaukset asiakaslähtöisten palvelumallien järjestämiseksi

Pratbubbla 28
Diskussion | Keski-Suomi 2021 -projekti (maakunta- ja sote-uudistus)
Diskussionen har avslutats

Suunnitelma kuvaa tulevan maakunnan vastuulle kuuluvia tehtäviä. Kerro ideasi, miten palvelut voitaisiin järjestää mahdollisimman asiakaslähtöisesti. Haasta valmistelua ja kerro omat ideasi!

Basuppgifter

Avslutat: 23.2.2018

Bilagor

  • Inga bilagor
Ilmianna

Se övriga kommentarer

oikea-aikainen apu

Plats för profilbild

huoli ihmisestsä
18. februari 2018 klockan 20.03.23

Tulee huoli siitä, miten tavallinen ihminen saa mahdollisimman vähällä byrokratialla satunnaista tarvitsemaansa apua, tai joskus elämän tilanteen muutoksen myötä vähän aikaa monia palveluita. Ettei vain tulisi joka väliin joku arvioitsija, joka tietää asiakasta paremmin, mittä hän tarvitsee!
Samoin moni hyötyy laajasta, kokonaisvaltaisesta kohtaamisesta sen sijaan, että hoidettavia asioita pilkotaan eri paikkoihin, osa setelillä, osa liikelaitoksen hoitamana.
Yllä olikin hyvä teksti vammaispalveluista. Se on hyvä esimerkki pitkäjänteisen tuen tarpeesta. Kuka huolehtii monia palveluita tarvitsevan ikäihmisen tai kehitysvammaisen monista palvelutarpeista ja niiden yhteensovittamisesta.