Oman yksityisen puhelimen voi suojata markkinointikiellolla, mutta yrityksen puhelinta ei voi. Monet puhelinmyyjät käyttävät tätä mahdollisuutta hyväksi ja työaikana on viheliäistä saada näitä pakkomyynti puheluita. Yrityksessä ei voi valita saapuvia puheluita vaan kaikkiin pitää vastata, sillä siellä voi olla asiakas tai yhteistyö kumppani, jonka puhelu pitää ottaa vastaan. Kysyin kerran eräältä sinnikkäältä puhelinmyyjältä, kun hän ei halunnut enää antaa minun tehdä päätöstä lehden tilaamisesta, että "onko minun pakko tilata tämä lehti", johon myyjä vastasi, että "en aio päästää sinua helpolla". Ajan voittamiseksi olen joskus tehnyt tilauksen puhelin myyjän kanssa ja välittömästi perunut tilauksen lehtitalon kautta. Vastaan joskus, etten osta sikaa säkissä ja siksi valitsen irtonumeron ja vältyn siten myös puhelinmyyjiltä, sillä tilaus johtaa aina lisääntyviin myynti soittoihin. Jokin tolkku tähän on saatava, sillä etenkään vanhukset eivät kykene suojautumaan näiltä pakko tyrkyttäjiltä.
Puhelin markkinointi on riesa
Peksi
14. november 2018 klockan 2.00.13
Oman yksityisen puhelimen voi suojata markkinointikiellolla, mutta yrityksen puhelinta ei voi.
Monet puhelinmyyjät käyttävät tätä mahdollisuutta hyväksi ja työaikana on viheliäistä saada näitä pakkomyynti puheluita.
Yrityksessä ei voi valita saapuvia puheluita vaan kaikkiin pitää vastata, sillä siellä voi olla asiakas tai yhteistyö kumppani,
jonka puhelu pitää ottaa vastaan. Kysyin kerran eräältä sinnikkäältä puhelinmyyjältä, kun hän ei halunnut enää antaa minun tehdä
päätöstä lehden tilaamisesta, että "onko minun pakko tilata tämä lehti", johon myyjä vastasi, että "en aio päästää sinua helpolla".
Ajan voittamiseksi olen joskus tehnyt tilauksen puhelin myyjän kanssa ja välittömästi perunut tilauksen lehtitalon kautta.
Vastaan joskus, etten osta sikaa säkissä ja siksi valitsen irtonumeron ja vältyn siten myös puhelinmyyjiltä, sillä tilaus johtaa aina
lisääntyviin myynti soittoihin.
Jokin tolkku tähän on saatava, sillä etenkään vanhukset eivät kykene suojautumaan näiltä pakko tyrkyttäjiltä.