Gå till innehållet

Keilaniemenpromenadi

Pratbubbla 8
Diskussion | Espoon kaupunki
Diskussionen har avslutats

Uskomme, että avoin näkemysten vaihto lisää ymmärrystä siitä, miten muut asian näkevät. Rakentava kritiikki ja hyvät argumentit johtavat kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen. Keskustelu vie kaupunkiamme eteenpäin.

Keskusteluihin voit osallistua joko omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Oman nimen käyttäminen antaa kommenteille usein nimimerkkiä enemmän painoarvoa keskustelussa. Jos et halua käyttää omaa nimeäsi, valitse nimimerkki, joka ei loukkaa muita keskustelijoita ja on helposti tunnistettavissa nimimerkiksi. Eli se ei siis ole tavanomaisen nimen kaltainen.

Kirjoittaja on aina vastuussa tekstistään. Valvomme keskustelua arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Poistamme sopimattomat kommentit. Edellytämme, että verkkokeskustelu käydään hyvässä hengessä ja muiden keskustelijoiden näkemyksiä kunnioittaen.

Keskustelupalstoilla noudatamme seuraavaa etikettiä:

  • Tutustu aineistoon ja pysy aiheessa. Harkitse mitä kirjoitat.
  • Näkemyksesi on meille tärkeä. Kuuntele muita, kysy ja perustele näkemyksesi.
  • Varmista, että esittämäsi tiedot pitävät paikkansa. Tiivis ja napakka teksti on pitkää selostusta parempi.
  • Ole kohtelias ja rakentava. Älä loukkaa kenenkään kunniaa tai yksityisyyttä.
  • Vältä kiroilua ja isoilla kirjaimilla kirjoittamista eli huutamista!
  • Julkisen palvelun media on mainoksista vapaa. Ethän mainosta tapahtumia, tuotteita, palveluita tai tee suoraa poliittista mainontaa.

Basuppgifter

Avslutat: 30.3.2021

Bilagor

  • Inga bilagor
Ilmianna

Se övriga kommentarer

Vastauksia kommentteihin

Plats för profilbild

@Marko_Pesonen_Espoo
15. april 2021 klockan 14.52.29

Kiitos kommenteista!

Asukaspalautteita tuli yhteensä seitsemän. Palautteissa on keskitytty lähinnä jalankulun ja pyöräilyn tilankäyttöön ja on toivottu eroteltua jalankulkua ja pyöräilyä suunnitelmassa esitetyn yhdistetyn vaihtoehdon sijaan. Palautteissa on myös huomioitu tasojen korkoero ja mahdollisuus jalankulkijoille valita alataso.
Rantaraitti on muualla Espoossa jalankulkupainotteinen ja pyöräily on sallittu mutta vilkkaimmilla kohdilla on ohjeistettu alhaisempi nopeus. Reitti on koko pituudeltaan yhdistetty jalankulku-pyörätie. Katusuunnittelun alussa tutkittiin sekä yhdistettyä, että eroteltua jalankulku-pyörätietä ja palautteiden johdosta ratkaisua vielä harkittiin uudelleen. Suunnittelussa päätettiin kuitenkin jatkossa esittää yhdistettyä vaihtoehtoa, koska
• alueella on kävelijöille hyvin tilaa oleskeluun
• reitti alkaa ja päättyy vastaaviin rantapromenaadeihin, joissa jalankulku ja pyöräily on yhdistetty
• opastetut pääpyöräilyreitit sijaitsevat ajoradan varrella
• reitin linjaus on kulmikas ja normaalit pyörätien kaarresäteet ei toteudu
• erotellun vaihtoehdon jalankulun leveys 2 m on kapea kahdelle jalankulkijalle
• eroteltu vaatii poikkileikkauksen leventämisen, jotta molemmille reunoille mahtuu 0,25 m tilaa