Gå till innehållet

Kommentoi Keran katu- ja puistosuunnitelmia

Pratbubbla 23
Diskussion | Espoon kaupunki
Diskussionen har avslutats

Uskomme, että avoin näkemysten vaihto lisää ymmärrystä siitä, miten muut asian näkevät. Rakentava kritiikki ja hyvät argumentit johtavat kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen. Keskustelu vie kaupunkiamme eteenpäin.

Keskusteluihin voit osallistua joko omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Oman nimen käyttäminen antaa kommenteille usein nimimerkkiä enemmän painoarvoa keskustelussa. Jos et halua käyttää omaa nimeäsi, valitse nimimerkki, joka ei loukkaa muita keskustelijoita ja on helposti tunnistettavissa nimimerkiksi. Eli se ei siis ole tavanomaisen nimen kaltainen.

Kirjoittaja on aina vastuussa tekstistään. Valvomme keskustelua arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Poistamme sopimattomat kommentit. Edellytämme, että verkkokeskustelu käydään hyvässä hengessä ja muiden keskustelijoiden näkemyksiä kunnioittaen.

Keskustelupalstoilla noudatamme seuraavaa etikettiä:

  • Tutustu aineistoon ja pysy aiheessa. Harkitse mitä kirjoitat.
  • Näkemyksesi on meille tärkeä. Kuuntele muita, kysy ja perustele näkemyksesi.
  • Varmista, että esittämäsi tiedot pitävät paikkansa. Tiivis ja napakka teksti on pitkää selostusta parempi.
  • Ole kohtelias ja rakentava. Älä loukkaa kenenkään kunniaa tai yksityisyyttä.
  • Vältä kiroilua ja isoilla kirjaimilla kirjoittamista eli huutamista!
  • Julkisen palvelun media on mainoksista vapaa. Ethän mainosta tapahtumia, tuotteita, palveluita tai tee suoraa poliittista mainontaa.

Basuppgifter

Avslutat: 16.8.2021

Bilagor

  • Inga bilagor
Ilmianna

Se övriga kommentarer

jalankulun ja pyöräilyn turvallisuus

Plats för profilbild

pejotu
13. juli 2021 klockan 10.49.25

Valaisinmerkinnät näyttävät paikoin puutteellisilta jalankulun ja pyöräilyn reiteillä - ainakin Keskipihanpolun kaakkoisimmalta osuudelta puuttuvat kokonaan?

Korotettuja suojateitä on kiitettävästi, mutta ainakin Savenvalajankadun ja sen likeisen LPA-alueen liittyessä Kukkavaasinkatuun tulisi yhteneväisyyden nimissä myös tällöin olla korotetut suojatiealueet - tästä vain reilun sadan metrin päässä sellainen on, joten ihmetyttää miksei samallle liikenteelle olisi korotusta ko. risteyksessä?
.

Plats för profilbild

Leila
16. augusti 2021 klockan 10.03.55

Risteysalueiden korottaminen toisi turvallisuutta, ikään kuin nostaisi ne esille vrt. Ison Omenan itäpuone väylällä. Autoilijoiden nopeuteen tällä olisi myös vaikutusta. Tämä siis suojateiden lisäksi