Selkeyden vuoksi laittaisin 4. kappaleessa aluksi palvelutuottajaksi hakeutuminen..., hyväksyntä, palvelutuottajaa koskevat velvoitteet, valvonta, menettely sääntörikkomuksessa ja viimeiseksi palvelutuottajan hyväksymisen peruutus.
Asiakastietojen käsittely kannattaisi yhdistää asiakas- kappaleeseen eli kolmoseen. Ja sitten 5 kappaleen (palvelusetelin arvo ja hinnoittelu) ja 7 kappaleen (laskutus) joko yhteen tai ainakin peräkkäin. Ja myös 10 kappale (hinnoittelu) ja myös 11 "sähköinen palveluseteli" tähän yhteyteen. Niin, että hinnoittelu, palveluseteli ja laskutus tulisivat omana kokonaisuutena selkeästi.
Heti alkuun tulisi Määritelmät kappaleessa jo Yhteisöllinen asuminen ja ympärivuorokautinen asuminen. Ja aika pitkälle sitä, mitä nyt on kakkososassa, olisi hyvä olla jo alussa "asiakas" kappaleessa., ettei asia olisi hajallaan ja saisi selkeän kuvan kokonaisuudesta. Eikä asioita tulisi käsiteltyä useaan kertaan.
Sisällysluettelo
Lukija
7. november 2022 klockan 9.54.23
Selkeyden vuoksi laittaisin 4. kappaleessa aluksi palvelutuottajaksi hakeutuminen..., hyväksyntä, palvelutuottajaa koskevat velvoitteet, valvonta, menettely sääntörikkomuksessa ja viimeiseksi palvelutuottajan hyväksymisen peruutus.
Asiakastietojen käsittely kannattaisi yhdistää asiakas- kappaleeseen eli kolmoseen. Ja sitten 5 kappaleen (palvelusetelin arvo ja hinnoittelu) ja 7 kappaleen (laskutus) joko yhteen tai ainakin peräkkäin. Ja myös 10 kappale (hinnoittelu) ja myös 11 "sähköinen palveluseteli" tähän yhteyteen. Niin, että hinnoittelu, palveluseteli ja laskutus tulisivat omana kokonaisuutena selkeästi.
Heti alkuun tulisi Määritelmät kappaleessa jo Yhteisöllinen asuminen ja ympärivuorokautinen asuminen. Ja aika pitkälle sitä, mitä nyt on kakkososassa, olisi hyvä olla jo alussa "asiakas" kappaleessa., ettei asia olisi hajallaan ja saisi selkeän kuvan kokonaisuudesta. Eikä asioita tulisi käsiteltyä useaan kertaan.
Tämmöisiä kommentteja "lukijalta".