Kerro lyhyesti asioinnistasi viranomaisessa. Saitko asiasi hoidettua nopeasti, tehokkaasti ja lain mukaisesti. Mainitse viranomaisen instanssi, esim. AVI, Valvira, sairaala K:n lääkäri, sosiaalityöntekijä jne.
Basuppgifter
Avslutat: 30.6.2023
Kerro lyhyesti asioinnistasi viranomaisessa. Saitko asiasi hoidettua nopeasti, tehokkaasti ja lain mukaisesti. Mainitse viranomaisen instanssi, esim. AVI, Valvira, sairaala K:n lääkäri, sosiaalityöntekijä jne.
Miten Suomen sosiaalityöntekijät poistivat lapsen tavallisesta perheestä? (1)
Victim
9. april 2023 klockan 15.03.43
Sosiaalityöntekijät sijoittivat lapsemme sijaisperheeseen, ja uskomme vakaasti, että tämä päätös perustui vääriin syytöksiin ja perhetilanteemme täydelliseen väärinymmärrykseen.
Olemme aina tarjonneet lapsellemme turvallisen ja rakastavan kodin, ja olemme syvästi huolissamme hänen hyvinvoinnistaan, kun he ovat meistä erossa. Sosiaalityöntekijöiden meitä vastaan esittämät syytökset ovat täysin perusteettomia ja niistä puuttuu mitään olennaisia todisteita. Olemme tehneet kaikkemme tehdäksemme yhteistyötä viranomaisten kanssa ja osoittaaksemme, että olemme vastuullisia ja rakastavia vanhempia.
1) Normaali perhe-elämä
Perheemme on hyvin tavallinen perhe ja lapsemme on hyvin tavallinen lapsi.
Lapsen isänä minulla on kaksinkertainen tohtori, molemmat suomalaisista yliopistoista. Sain myös ammatillisen opettajan koulutuksen sekä pätevän sairaanhoitajan.
Olen toiminut rikosoikeuden professorina, kansainvälisen oikeuden professorina useissa maissa laajalla kokemuksella laki- ja tiedealalta. Olen tällä hetkellä sairaanhoitajaksi ja toimin lakiasiantuntijana.
Hänen äitinsä puolestaan on koulutukseltaan sosiologian maisteri Suomesta ja on myös sairaanhoitaja.
On tärkeää huomata, että 14-vuotias lapsemme pelasi puhelinpelejä ja hänellä oli vaikeuksia nukkua. Vastuullisina vanhempina keskustelimme tästä asiasta hänen kanssaan useita kertoja ja annoimme neuvoja, mutta valitettavasti hän ei hyväksynyt sitä. Haasteista huolimatta emme koskaan turvautuneet väkivaltaiseen käytökseen häntä kohtaan ja käsittelimme tilanteen kuten mikä tahansa tavallinen perhe tekisi. Itse asiassa elokuussa 2022 meidän ei enää tarvinnut käsitellä asiaa hänen kanssaan, koska hän hallitsi hyvin nukkumistaan ja koulunkäyntiään.