Gå till innehållet

POLIISI LAVASTAA KANSALAISIA RIKOLLISIKSI. Kerro omasta karvakaveristasi!

Pratbubbla 9
Diskussion | Aputiikki_Hjälputik
Diskussionen har avslutats

Mukava kuulla millanen kaveri teillä siellä kotona on ja mitä hän puuhailee päivittäin.

Basuppgifter

Avslutat: 19.4.2023

Bilagor

• Inga bilagor
Gör en anmälan

Se övriga kommentarer

Vatsalaukun kiertymä

Plats för profilbild

Koiruuksia
22. januari 2023 klockan 16.43.06

Koira alkoi oireilemaan illalla (epäily vatsalaukun kiertymä) ja kaupungin eläinlääkäri päivystys ohjeisti seurailemaan.
Yöllä tilanne paheni, 04.00 koira aivan tuskissaan ja jälleen yhteys kaupungin eläinlääkäriin. Kaupungin eläinlääkäri ohjeisti menemään yksityiseen eläinsairaalaan, ei ottanut edes tarkistukseen vieläkään. Eläinsairaalaan ei ollut varaa enää mennä, koska edellinenkin 1500e päivystyslasku eläinsairaala varten oli vielä pankille maksamatta. Koiralle saatiin viimenään aika klo.11 toiselle yksityiselle jossa suoraan nukutettiin ikiuneen, varat eivät olisi riittäneet siltikään leikkaukseen. Ei tarvitse kummoinenkaan asia olla jos kellonaika on todella paha niin lasku on suuri. Ei eläinvakuutuksetkaan pitkälle auta näiden nousseiden hintojen kanssa. Joten kannatan keräystä.

Användarens profilbild - Aputiikki_Hjälputik

@Aputiikki_Hjälputik
22. januari 2023 klockan 22.58.11

Kiitoksia sinulle kertomuksestasi ja kannanotostasi pienkeräykseen.
Olen pahoillani perheenne lemmikin kokeman sairauden aikaan saaman huolen vuoksi.
Vatsalaukun kiertymä on todella ikävä vaiva ja vaatii aina mahdollisimman pikaisia toimia. Puhelimessa on toisinaan vaikeata analysoida mikä vaiva on kyseessä ja jouduitte odottamaan siksi turhan kauan.

Olet täysin oikeassa tuossa, että vatsalaukun kiertymäleikkaus on aina kallis. Olen itse leikannut kiertymiä niin kunnan kuin yksityisessä päivystyksessä ja kyllä sille hintaa kertyy monestakin syystä.

Oikein mukavaa uuden vuoden 2023 jatkoa perheellenne ja toivotan teille terveyttä ja mukavia hetkiä lemmikeidenne parissa!