Siirry sisältöön

Kommentoi luonnosta! Mitä hyvää tai mitä parannettavaa? Onko erityisiä näkökulmia, jotka tulisi mielestäsi huomioida? Kerro mielipiteesi.

Puhekupla 37
Keskustelu | Espoon kaupunki
Keskustelu on päättynyt

Uskomme, että avoin näkemysten vaihto lisää ymmärrystä siitä, miten muut asian näkevät. Rakentava kritiikki ja hyvät argumentit johtavat kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen. Keskustelu vie kaupunkiamme eteenpäin.

Keskusteluihin voit osallistua joko omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Oman nimen käyttäminen antaa kommenteille usein nimimerkkiä enemmän painoarvoa keskustelussa. Jos et halua käyttää omaa nimeäsi, valitse nimimerkki, joka ei loukkaa muita keskustelijoita ja on helposti tunnistettavissa nimimerkiksi. Eli se ei siis ole tavanomaisen nimen kaltainen.

Kirjoittaja on aina vastuussa tekstistään. Valvomme keskustelua arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Poistamme sopimattomat kommentit. Edellytämme, että verkkokeskustelu käydään hyvässä hengessä ja muiden keskustelijoiden näkemyksiä kunnioittaen.

Keskustelupalstoilla noudatamme seuraavaa etikettiä:

  • Tutustu aineistoon ja pysy aiheessa. Harkitse mitä kirjoitat.
  • Näkemyksesi on meille tärkeä. Kuuntele muita, kysy ja perustele näkemyksesi.
  • Varmista, että esittämäsi tiedot pitävät paikkansa. Tiivis ja napakka teksti on pitkää selostusta parempi.
  • Ole kohtelias ja rakentava. Älä loukkaa kenenkään kunniaa tai yksityisyyttä.
  • Vältä kiroilua ja isoilla kirjaimilla kirjoittamista eli huutamista!
  • Julkisen palvelun media on mainoksista vapaa. Ethän mainosta tapahtumia, tuotteita, palveluita tai tee suoraa poliittista tai uskonnollista mainontaa.

Suunnitelmat löydät liitteenä painamalla tekstiosion alla olevaa "Näytä lisätiedot" -nappia.

Ilmianna

Katso muut kommentit

Raitioliikenteen vaatimat pituuskaltevuudet huomioitava suunnitelmissa

Profiilikuvan paikka

jokeri
24. toukokuuta 2022 kello 18.07.06

Espoon joukkoliikenteen tavoiteverkossa Säterinpuistonkadulle on linjattu raitiotie, jonka tarvitsemat pituuskaltevuudet on syytä ottaa huomioon suunnittelussa. Säterinpuistonkatu on käytännössä ainoa järkevä paikka alittaa junarata Leppävaaran ja Kilon välillä mutta nykyisissä suunnitelmissa raitiotievarauksesta ei ole mitään mainintaa. Alikulku tulisi suunnitella siten ettei raiteiden asentaminen alikulkuun ole mahdotonta jälkikäteen. Säterinpuistonkadulle tehtävä raitiotievaraus on kriittinen edellytys sille, että Matinkylä - Kera raitiotie voitaisiin jatkaa kustannustehokkaasti Leppävaaraan.